Kontrola plnění povinností zaměstnavatele OSSZ
Plné znění otázky
Dostala jsem oznámení o zahájení kontroly od OSSZ. Na kontrolu jdu poprvé a mzdovou agendu vedu 2 roky, takže jsem absolutně bez zkušeností. Ke kontrole mám doložit: 1)doklady o plnění ohlašovacích a oznamovacích povinností v nem. a důch. pojištění 2)zúčtovací a výplatní listiny, rekapitulace mezd 3)nákladové účty mezd, nebo daň. evidence včetně pokladní knihy a další účetní záznamy o údajích potřebných pro stanovení a odvod pojistného 4)podklady rozhodné pro určení výše vyměřovacích základů pro stanovení pojistného 5)doklady o zúčtování a výplatě náhrad mezd za dobu trvání dočasné pracovní neschopnosti 6)záznamy o evidenci pracovní doby včetně doby pracovního volna bez náhrady příjmu 7)neomluvené pracovní dna zaměstnance 8)potvrzení o příslušnosti při zaměstnání zaměstnanců, na něž se vztahují příslušná Nařízení Rady 9)podkladovou evidenci pro účely nemocenského a důchodového pojištění 10)podklady týkající se povinností při zaměstnání poživatelů důchodu Prosím o vysvětlení jednotlivých bodů, které mám doložit abych měla na kontrolu vše připravené.