Regulace reklamy
- Článek
Čas opět pokročil – je zde konečně jaro, byť stále nikoli jednoduchá doba v naší společnosti ani ve světě. Lidstvo stále trápí pandemie covidu-19, život však jde dál a s ním také podnikání živnostníků a reklama, jež k němu nepochybně patří. Jsou tu také další dotazy i nové situace, které přináší každodenní život, stále je potřebné jejich řešení v praxi, která musí být v souladu s příslušnou právní úpravou.
- Článek
Rok 2021 začal svou vládu a se štafetou, kterou převzal od roku minulého, přináší tradičně mnoho změn. Tyto změny se týkají rovněž právní úpravy v různých oblastech života společnosti. Mezi tyto oblasti, v nichž se promítají změny v podobě úpravy právních předpisů, patří tradičně změny právní úpravy živnostenského podnikání.
- Článek
Čas pokročil, léto opět nahradil podzim, a to jako každý rok. Stejně tak se v každodenním životě podnikajících živnostníků i kompetentních správních orgánů opět vyskytly situace, jež je třeba právně řešit.
- Článek
Hazardní hry jsou velkým nebezpečím zejména pro mladistvé, přesto jsou často prezentovány prostřednictvím nejrůznějších reklam. Který orgán má v dozorové pravomoci hazardní hry, jsou to živnostenské úřady?
- Článek
Přesto, že kouření škodí lidskému zdraví a ohrožuje život člověka, často se mluví nejen o klasických cigaretách, ale také cigaretách „elektronických“. Co to je elektronická cigareta a je nějakým způsobem definována? Je v současné době zakázána reklama na elektronické cigarety?
- Článek
Reklamní činnost je častým předmětem legislativních úprav, platí tento stav také v současné době? Pokud ano, o jaké změny se v právní úpravě regulace reklamy jedná?
- Článek
V denním tisku byla opakovaně šířena reklama, která svým obsahem vzbuzovala dojem, že nabízený kosmetický přípravek vyléčí kožní onemocnění. Umožňuje platná právní úprava reklamní činnosti postih vydavatele novin, v nichž byla tato klamavá reklama šířena, příp. lze v tomto případě vůbec někoho postihnout?